diumenge, 3 de maig del 2009

BTT per Collserola (Barcelonès) Barcelona

Feia temps que volia tornar a Collserola i gaudir d’una pedalada per la Carretera de les Aigües, però mai tenia l’ocasió o les ganes d’anar-hi... bla, bla bla... sempre excuses barates i molta mandra. Calia posar-hi remei, així que aquest primer cap de setmana del mes de maig em vaig decidir. Després de pujar una bona estona des del Parc Cervantes fins a Sant Pere Màrtir, vaig arribar al Mirador dels Xiprers, un lloc ideal per recuperar forces, beure molta aigua, i també observar el fantàstic skyline de Barcelona. Amb tot això, també em vaig adonar que tots els cartells indicadors havien canviat el nom de la Carretera de les Aigües!!! Ara li han posat “Passeig de les Aigües”. No entenc el motiu. Em ve a la ment aquella dita que diu: “qui no té res a fer, el gat pentina”. Què hi farem. En qualsevol cas, jo m'ho vaig passar pipa. Crec que un cop al mes repetiré l'experiència...
..

the new name is... Passeig de les Aigües!!!
. .

aquesta és la meva btt de l'any 89...

sí, sí... ja sé que és una reliquia sobre rodes!

.

el canvi de marxes encara funciona...

tot i tenir 20 anys!

.

han instal·lat algunes pasarel·les de fusta

.

prohibit excedir de 30 km/h

. .
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada